tirsdag den 12. juli 2011


Sommer er totalt lig med vandmelon! Det er simpelthen den lækreste sommerfrugt/melon der findes. En god saftig 'sprød' vandmelon, med få kerner i på en varm sommerdag, åh mums! Min sommerferie bliver brugt en del på druk også, og her er vandmelon med vodka min bedste ven. Det er så forfriskende, og er egentlig stærkere end det smager. Specielt er det også lækkert fordi det ikke er ligesom de sædvandlige 'drinks' man drikker året rundt - og det er faktisk noget de færreste tænker på synes jeg. :-) 

Jordbær elsker jeg simpelthen også, bedst hvis man selv tager ud og plukker dem. De er bare dét mere friske,  og tanken om at det hååårde arbejde nu kan nydes gør det jo ikke være. Med en smule råcreme over, nammenam.. Men så synes jeg dog så også gerne jordbærene må være lidt sure i det, da det ellers bliver for slemt med alt det søde noget. Tror jeg har blogget nok for idag nu, vil hoppe i seng. Skal op om få timer.. ey vent, skal lige have pakket lidt først..damn.                                                                                              

Ingen kommentarer:

Send en kommentar